menu2

wtorek, 12 lutego 2013

Na początek



 Blog nie kojarzy mi się dobrze. Mówię blog i przed oczami stają mi te wszystkie e-wynurzenia lukrowanych idiotek z gimnazjum czy innego motłochu zaśmiecającego sobą Internet. Obiecuję jednak solennie, że będę się bardzo starał, by w jak najmniejszym stopniu być częścią śmietnika.
Głównym moim założeniem w kwestii tego bloga jest to, że będę się tu mądrzył i popisywał erudycją (już się popisałem, znam słowo erudycja!). Chciałbym żeby to miało profil, powiedzmy, felietnowo – recenzencki. Ramy tematyczne będą dość ciasne, bo narąbane mam na punkcie muzyki rockowej i horroru, więc prawdopodobnie większość postów będzie właśnie o tym. Może okaże się, że blog jest dla mnie idealnym rozwiązaniem, bo zamiast zanudzać ludzi ględzeniem godzinami na ww. tematy, będę sobie tutaj pisał i rzucał w nieznaną przestrzeń, nie dręcząc znajomych a jedynie przypadkowych czytelników.
To tyle na początek. Dodam jeszcze, że będę wniebowzięty jeśli choć jedna osoba na miesiąc przeczyta tu choć jedno zdanie. Dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz